Pažinti Australiją kitaip: kelionė kemperiu palei rytinę pakrantę

LT, Stories

Judėdami link Pietryčių Azijos šalių, vis pakalbėdavom, kad puiku būtų pasiekti ir tolimąją Australiją. Nebuvome tikri, ar pavyks įterpti šią nuostabią šalį į savo kelionę, tačiau kai labai nori – visada gaunasi! Patekimas į Australiją nebuvo vienas iš lengviausių, nes aplikavę turistinėms vizoms, vieną patvirtinimą Aidui gavome iškart, o štai man teko laukti net kelias dienas, kol Australijos imigracijos tarnyba pareikalavo krūvos dokumentų. Išsiuntę dokumentus, dar turėjome pakankamai laiko – bent jau mums taip atrodė. Tačiau iki skrydžio likus mažiau nei parai, mes vis dar neturėjome vizos. Įtikėję, kad turi pasisekti ir viskas bus gerai, likus kelioms valandoms iki išvykimo į oro uostą, gavome stebuklingą laišką įleidžiantį mus į Australiją! Sekančią dieną nusileidome Sidnėjuje beveik be jokio plano, ką norime pamatyti ir nuveikti, nes nebuvome tikri ar apskritai iki to Sidnėjaus nuskrisime. Bet apie vieną nuostabų australietišką dalyką buvome jau girdėję – tai Van Life!

Po kelių dienų atsidūrėme Newcastle mieste, čia aplankėme draugus, atšventėme Šv. Velykas australietiškai valgydami tradicines velykines bandeles, aplankydami Koalas bei Kengūras (ačiū Rimgailei už viešnagę), išsinuomavome savo svajonių van‘ą ir išvykome „kempinti“ palei rytinę Australijos pakrantę. Nors mūsų van’as atrodė paprastas busiukas, tačiau jis turėjo visus įmantrumus, ko tik gali prireikti pačiam geriausiam poilsiui. Patogi dvigulė lova, kėdės, stalas, ištraukiamas stogas, viryklė, virdulys, lempos, kabeliai elektrai… tik tualetas netilpo 😊 Australai į camping‘o malonumus žiūri labai rimtai, ir dauguma jų savo atostogas planuoja iš anksto, ir ne prabangiuose viešbučiuose ant jūros kranto, o… prabangiose palapinėse ant jūros kranto! Pačiame didžiausiame aplankytame kempinge buvome sužavėti kokius “namus” poilsiautojai susirenčia – kelių aukštų, su ilgais vakarienės stalais, suolais, didelėmis barbekiu kepsninėmis, hamakais, gultais, didžiulėmis pavėsinėmis, o kiti net ir dirbtinę žolytę atsiveža pasitiesti vietose, kur žolė ištrypta. Australai, tikri gamtos vaikai, iškeičiantys kievieną savo Facebook minutę į aktyvų laisvalaikį gamtoje. Ne veltui aplink tiek viešų barbekiu stalų su galimybe pasikepti mėsos vos vienu paspaudimu, daugybė tvarkingų viešų WC, dušų bei camping stovyklaviečių 👌

Po puikių penkių dienų tikrai buvo gaila atsisveikinti su savo „Tom Cruiser“ – būtent taip mūsų van‘o šeimininkai jį pavadino. Kadaise šeimininko tėvas juo vežiojo įvairius gelžgalius ir įrankius, o dabar keliautojai jame gyvena ir tikrai vargo nemato. Visiems keliaujantiems drąsiai teigiame – tai numeris vienas pramoga keliaujant Australijoje. Puikus būdas pažinti kaip vietiniai leidžia savo laisvalaikį, pamatyti neįtikėtinai gražius vaizdus, ir tiesiog maudytis, gėrėtis, valgyti, ir džiaugtis. Pasigrožėkite nuostabiais Australijos pakrantės kelyje Newcaste – South West Rocks vaizdais ir jūs! ☺️